24/1-16: bus

Härliga dagar i fjällen! 
 
Himla tur man har som får umgås med denna härliga familj 😃 Och himla otur att vi bor så långt ifrån varandra. Men man får ju ta tillvara på tillfällen som ges 👍
 
Mitt högra knä har krånglat så tyvärr blev det inte så mycket slalom som resten utav mej önskade. Skrot. Men SÅ himla skoj det är att susa nerför perfekta backar! 
 
Styrketräning bör jag sätta fart med, som vi alla bör, men kolla in här - styrka minsann! 
 
Jomen, testa om ni tror det är lätt som en plätt. 
 
 
 
Basta måste man ju, när man är i fjällen 😉 och kidsen var modiga minsann och sprang ut och gjorde snöänglar utanför. Gissa om det blev fnitter och mycket spring in o ut i bastun 😉
 
 
 
Igår kväll efter lite frågestund med ett roligt spel, så var det dags för mumsig middag på Klövsjö hotell. Och det är så kul att kidsen äter typ allt de med. Lättsamt. 
 
 
 
 
 
Efter en middag som gjorde oss proppmätta..pust.. så blev det soffhäng för oss alla. Tänkte ju göra en avocadoröra med kex men nä, proppmätta som sagt. 
 
Idag lämnade vi Klövsjö och de for oxå hemåt, betydligt längre resa än oss. Tack för helgen och tack fina ni för att vi fick hälsa på! 💛 
 
 
 
Hade en tokglad vovve som mötte oss och tyckte en promenad var det bästa vi kunde göra direkt. Så blev det och lite bus så klart.
Vackert är det! 
 
 
Som en tavla! 
 
Imorrn visar jag klänningen jag köpte! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0