28/1-16: Throwbackday drömma går ju..

Visst är det väl härligt med drömmar?!
 
Ja, alla kanske inte är av det mysigaste slaget direkt, men denna var toppen. ;-)
Drömdes för 2 år sedan.
 
 
 

3/1-14: dröm

Drömde ni nåt bra inatt då? Det gjorde jag! Och som oftast så kommer jag ihåg vad jag drömmer om. Trevligt..ibland.
 
Det var i morse som drömmen kom till mej och den handlade om dans :) Otippat va?! Jag var nånstans där det var sommar o varmt iaf. Vid en pool. Det hade varit gratulation till en tjej som vunnit någon tävling på tv. En annan tjej stod bredvid mej och var väldigt sur över detta..och hon skulle lämna över priset oxå så ja hon hade det inte lätt :)
 
Sen fick vinnaren priset och hoppade direkt i poolen med ett glädjeskutt. Sen var vi plötsligt inte vid tävligen längre..ni vet ju drömmar. Ena stunden där och i nästa nån helt annanstans. Men hur som så spelades härlig salsamusik ur högtalarna och folk dansade runt omkring mej. Jag hade en lång röd klänning på mej och ååhh.. va jag vill hitta mej just en sån till sommaren.
 
Rätt som det var så kände jag två händer runt mina höfter, och en liten förning i en lugn salsa... Så härligt!
Stod bara kvar och följde med i dansens takter. Vred sedan lite på mitt huvud för att få en liten chock. Där bakom mej stod nämligen Robbie Williams i egen hög person. Häftigt va?! Ni förstår att jag gillade drömmen :)
 
 
 
Det var inget jag egenligen brydde mej om just där och då ( konstiga drömmar som sagt, vore det verklighet hade jag väl svimmat eller nåt..) utan jag bara lät mej svepas med i den lugna salsan, vilken var helt magisk. Och ingen annan heller brydde sej om att just han var där.
Nästa känsla jag har är att han fortfarande står bakom mej och håller mina händer lite ut åt sidorna och för mej genom endast små rörelser med händerna....
 
 
 
Å..jag vill somna nu och fortsätta min mysiga dröm...zzz....
 
Tack för dansen snyggingen Robbie! ;) Du med utstrålningen till max!
 
 
:)
Trevlig dag på er! Fredag å allt, härligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0