10/3-16: Återblick

Det är ju torsdag och en tillbakablick ska upp. 
 
Tänkte att jag ska fortsätta på min tur igenom förra året. Vi har kommit fram till månad juli.
Vad hände då tro?
 
En skitkul kväll, Ånge Pride!
 
 
Så jädra skoj att dansa! 
Som om vi vore på "spektra" igen, Ola o jag :-)
 
 
Sen fixade jag snygga fransar hos Sofie här i byn. 
Saknar dem faktiskt nu när jag ser dem så här :-) 
 
 
 
Sen fotade vi superduperfina bilder på Em och Je och lilla kulan. 
Tänk att vi inte visste då vem som fanns där inne.
Så gad att vi tog de bilderna just då. 
 
 
 
Hann med mys i båten i stugan oxå. Å va jag längtar efter stunder som denna igen.
 
 
Vi tar nästa månad en annan gång. Blir så mycket annars.
 
Haft Sh´bam ikväll med tappra deltagare :-) Hade så skoj! Provade att vända på mej och köra med dem istället för mot dem. Herregud va krångligt det blev för min del. Vanemänniska minsann. Men skoj fick vi! 
 
Imorrn är det fredag! Och.. mitt favvoprogram börjar äntligen!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0