11/3-16: Let´s dance!

Jomen jag måste ju skriva av mej lite nu.
 
Det är fredag, underbart! Och .. mitt bästa program har startat igen. Jag bara ÄLSKAR Let´s dance! Och varje gång sitter jag där och bara njuter av det jag ser. Men sen stor önskan om att få hoppa in och vara med. Tänk vilken lycka att få dansa med dem. SÅ duktiga! (men jag saknar de gamla dansarna, trots att de nya är väldigt duktiga) 
 
Vem gillade ni bäst då? För ni såg väl programmet? Ja, jag tänkte väl.. ;-)
 
Jag tyckte Bianca var helt överlägsen! Vilken koreografi i första programmet. Galet bra! Sen var det Elisa som kom tvåa. Ska man jämföra de två så tycker jag man ska kika på deras ben och armar. Som sagt, mitt tycke blev Bianca. 
 
Grymt par! 
 
 
 
Sen hade jag Elisa som tvåa.
 
 
 
 
Oj.. va stor den bilden blev då.. Hon har säkerligen hela sveriges dansfolk med sej skulle jag tro. Men duktig var hon. 
 
Sen hade den kvinnliga delen en till jag tyckte och tror kommer bli bra, nämligen Isabelle. 
Behövs lite finlir där men ja, tror det blir bra. 
 
 
 
Sen går vi över till grabbsen. 
Men hallå här.. denna grabben Toni, trodde då jag var äldre än vad han var. Och japp, riktigt duktig! 
 
 
 
Sen gillade jag Nassim. Men, trodde ändå att han skulle vara smidigare. Men, man måste ju bara gilla honom :-)
 
 
 
Sen föll min sista röst på Rickard. Inte bara duktig med sin röst minsann. Lite mer träning så!
 
 
 
Gud va skönt för dem alla nu när premiären är avklarad. Mycke spänning som släppt. Men bara en vecka tills nästa gång, och då ska nån ut.. Hugaligen.. 
 
Men ja, Bianca hade bästa/svåraste koreografin tyckte jag iaf. 
Å va jag gillar detta program! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0