16/3-16: jacka

Ni vet när vissa vill ha uppmärksamhet...och kämpar på alla sätt för att visa det...
 
 
 
 Sötingen Baggis hoppade upp o la sej på min dator igår när jag satt o skrev 😃 
 
Vi har verkligen vårkänslor här nu. Härligt är det! Det töar och smälter överallt och oj vad jag längtar efter torr asfalt nu. 
 
Jag fixade en marinblå vårjacka för ett tag sedan. Glad för den! Inköpt på Cubus. Fanns även i beige och grönt, men denna föll mej i smaken mest. 
Vad tycks?
 
 
 
 
 
 Me like! 
 
 
Blev bjudna på middag hos mina föräldrar idag. Lasagne blev det och mamma hade piffat till den med fetaost och tomatskivor ovanpå. Snyggt o gott! 
Tur vi hade, slapp vi hitta på nåt själva och fick umgås på köpet 😃 
 
Tjing på er! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0