17/3-16: Throwbackday

Torsdag! 
 
Inlägg från förr. Ett ganska kort ett denna gången. Från september 2013.
 
 

16/9-13: Nakenchock

Måndag morron.. och regnet det öser ner...
Nä, inte riktigt men det duggar iaf och mer ska det bli.
 
Det gör inget. Vi har haft en toppenstart på hösten med fantastiska dagar så en vecka med regn kan man inte gnälla över nu inte.  Ovanligt pigg idag känner jag. Undrar varför?!
 
Men du, har du sett Miley Cyrus nya video? Den har ju tydligen satt nåt rekord över "tittningar" på youtube. För att hon är naken..nyp....
Blir vi verkligen SÅ intresserade bara för att hon knappt har kläder på sej? Idag...2013...?
Förundras över att vi blir det. För så är det ju bevisligen. Rekordet är ju beviset. :)
 
Så fort någon har minimala kläder, eller tighta som attan så vipps blir det nyhetssidor i skvallerblaskorna.
Kanske man skulle ta o klä av sej här...eller klä på sej... i vissa kläder och posa lite... :)
 
Hahaha... näe, ni behöver inte oroa er för någon nakenchock, tror jag ;)
 
 
 
 


Snygg är hon iaf tycker jag! Tuff tjej!
 
Hur ska man vara då för att "alla" ska vara nöjda...?
Det skrivs ju om hur unga tjejer klär sej slampigt i klänningar som denna med värsta urringningen. Inte ok tycker många. Sen skrivs det ungefär samma sak, när det bara gått ett par år, för då tycker vi att de borde veta bättre och inte klä av sej så mycket. Och sen sista stegen då som vi ofta säger.. -men de ser ju ut som de vill vara tonåringar igen som de klär sej...
 
Ja.. så då finns det egentligen ingen bra tid i livet att klä sej typ så här då, eller?
Va tycker du?
 
Och du, jag har inte sett videon än.
Men.. ska givetvis göra det, nu!
;)
 
Återkommer med vad jag tyckte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0