18/3-16: Tips!

Fredagen är här!
 
Skönt är det och jag har fått massage hos sjukgymnasten idag. Blev en omgång på nacken och lite till övningar. Och tur som jag hade så hade jag en inbokad massagetid på jobbet oxå idag. Riktigt skönt och behövigt. 
 
Det blåser kalla vindar här ute nu så det känns som att våren har stannat upp lte. Som det ska va.. tyvärr.. 
 
Jag vill tipsa er om en himla bra blogg idag!
Den innehåller allt från goa recept på mat o bak, bebisbilder och tips ang allt möjligt. 
Ni hittar den HÄR 
 
Vad gör ni ikväll då? Här har vi käkat god middag och nu väntar jag bara på att bästa programmet Let´s dance ska börja :-) Och ikväll ska ju nån åka ut oxå. Jobbigt.. 
 
Jag gillade några mer och några mindre. Vi får väl se om några timmar hur det går, och om man tror och tyckt lika som domare o svenska folket. 
 
Minns ni dessa två snyggingar som var galet duktiga tillsammans?
 
 
 
Otroligt att kunna vara SÅ duktig och ändå inte vara en dansare utanför programmet. Fantastisk! 
Anton & Sigrid. 
 
Jamen nu måste jag ju sätta mej till rätta här, vill inte missa en sekund av programmet :-)
Trevlig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0