19/3-16: vinter

Ja då var 'bakslaget' här då.
 
Varför säger vi så egentligen? Vi vet ju alla att våren inte är här på riktigt varken i februari eller mars. Bara att gilla läget liksom. 
 
Fast näe.. Tycker det är jättefint ute nu men vill hellre ta på vårjackan och känna torr asfalt under fötterna. 
 
'Du ska inte tro det blir sommar, ifall inte nån sätter fart..' Jag hjälpte till igår! 😃  Tycker så mycket om att trampa på kanterna på isen. Bort med den bara! 
 
 
Härligt! Och två kissemissar hängde på. Ja..det där med isen fick jag sköta själv. 
Det är våran Humlan och grannens lillfis som gillar Humlan 😉 Söta små djur! 
 
 
 
Ni ser ju hur vägen såg ut igår. Tipp topp! 
Och så kommer man ut till detta idag då. 
 
 
 
 
Snö snö snö... 
Men..himla vackert! 
 
 
 
Gjorde värsta vurpan oxå. Slog i bakhuvudet så det kändes rejält i nacken. Skrot tänkte jag och låg kvar nån stund. Nu känner jag lite så där - kanske nåt hamnade tillbaka på sin plats.. Kanske.. !
 
Kör en Letś dance-utvärdering senare 😃 Mitt alldeles egna tycke om det hela. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0