21/3-16: olika!

Idag uppmärksammas Downs syndrom. 
 
Det är bra tycker jag, att med små enkla knep kunna få människor, stora som små, att tänka till lite. Att det pratas om olikheter i skolor och så. Himla viktigt! 
 
Och dagen till ära 'rockar vi sockor' 😃 
Självklart hoppade jag i två olika imorse  (höll dock på att glömma det..) Och vi var ett gäng på jobbet som ställde upp på bild. 
 
 
 
 
Nu gäller ju denna dag så mycket mera. Betydelsefullt för många sorters olikheter. Heja dem! 
 
 
Har nu suttit o krånglat med 'min kära dator' igen. Blir tokig när det inte funkar som jag vill. 
Men himla snygg är den.. och himla liten o lagom, och himla lätt.... 
 
 
 
 
Väldigt gott med pressad apelsin iaf. Alltid nåt! 
 
Ska berätta om maten på Terrassen oxå, i nåt senare inlägg. Trevlig måndagskväll på er! Rätt skönt att vi har en kortvecka framför oss. 😃 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0