5/3-16: ont

Mycket nu..
 
Igår blev våran lille kille påflugen o biten av en annan vovve. Så himla trist. Nu gick allt tusen gånger bättre än vad som kunnat hända, tack o lov. Men ändå..
 
 
 
Jag är så glad över att det var U som gick med honom och inte jag, när det hände. Jag blir så himla rädd. Och att höra sin hund skrika är ju ingen hit.
 
Vi tror att hanhunden skulle försvara en annan hund och därför blev det så här. 
 
Alfons ligger mest nu och ja, han har ont. Väldigt öm och känns svullen på sidan om halsen på vänster sida och i vänster framben. Men äter, kissar o bajsar så allt verkar ok. Han får lite extra kärlek av oss nu så hoppas vi att han piggnar på sej snabbt. 
 
 
Kan säga att de långa promenaderna får vänta ett tag.
 
 
 
Men nu dags att ta ett varv med snabeldraken här. Jag mot hund o katthåret liksom 😃 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica Wallgren

Stackare!

Svar: Ja.. Inge vidare alls detta...
Malin Edlund

2016-03-05 @ 16:30:42
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0