27/12-14: kaaallt

Nä fy.. nu räcker det tycker jag. 
 
Kylan. -24 grader här nu. Brr.. och ut måste man ju när man har vovve. Tur man har täckbyxor och annat att dra på sej. Tycker synd om djuren som måste vara ute hela tiden.  
 
Varit på middag i Ovansjö idag. Med kids o mina föräldrar oxå. Em o Je fattades o Sten. Får bli annan gång. En som oxå fattades var U. Inte hemma än.. lite trist att sitta här själv. 
 
Ta o Isabelle sitter ute i spapoolen och mår gott. Så glad att de vill komma hit och njuta av den. Trevligt! 
Och torra mössor är ett måste i den här kylan :) 
39 grader varmt där! 
 
Tur man kan spola tillbaka på tv-programmen. Gjorde det så jag fick se Stjärnorna på slottet. En bit av det iaf. Hoppas jag kommer ihåg att se nästa oxå nu bara.  
 
 
 
Imorrn måste jag visa något jag fått i julklapp!
Trevlig kväll på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0