3/4: yes!

Ja! Det hjälpte, igen, att hålla tummarna! Em klarade matteprovet :-) Lyckliga hon!

Haft utvecklingssamtal idag på jobbet. Gick bra! Konstigt att säga att man varit på det. Med sej själv. Handlar ju mest om kids när man nämner sånt. Kul att få höra hur mycke samtal man tar. Mer än man tror.

Varit på aerobic ikväll oxå. Skönt! Så roligt pass. Lite strul i början innan hjärnan värmts upp ;-)
Så nu har jag en gång kvar denna veckan att göra nåt 'träningsaktigt', har ju lovat mej själv det. Tre gånger ska jag göra nåt, om det så 'endast' blir en prommis, som igår.

Häng på du med vettja, tre gånger gör vi nåt per vecka! Är ni på?!

Här stinker det färg nu. Stinker! Jag penslade på Ta utväxt och vissa färger luktar mer än andra märker man.

Imorrn går vi på helg då, underbart! Ska jobba på som sjutton och gå hem i bra tid.

Busväder har vi oxå. Först strålande sol och sen direkt snöstorm. Tokigt!
Trevlig kväll på er!

 

 


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Dagens bloggtips är publicerade och ny anmälan ligger uppe i samma inlägg:

http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/april/dagens-bloggtips-34-ny-omgang.html, anmäl dig innan 20.00 imorgon!

2012-04-04 @ 00:31:55
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jo dom är äckliga dom små asen - tro sjutton att jag vaknade upp direkt iaf :D

Hoppas du haft en bra kväll!

2012-04-04 @ 01:35:06
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0