28/11-13: Grattis!

Japp, idag säger vi Grattis till min gube! Har firat sen jag kom hem :) God middag med Ti och svärföräldrarna. Paket, blommor o balonger! Näedå.. det var inga balonger :) Annars hör ju det till liksom.
 
 
Min present var bland annat en viss låda. Den är som en kalender o innehåller diverse att smaka på varje dag fram till jul. Himla bra present, och U blev jätteglad! Vet även fler som väldigt gärna oxå hade fått en sån :)
 
 
Mysig dag! 
 
Jag berättade ju att jag köpt en fin krans att ha på dörren. Här är den!
 
 
Tycker den var så där lagom så jag kan ha den hängandes länge. Visst var jag sugen på flera som verkligen var julpyntade, men nu fick det bli denna. Nöjder o glader är jag!
 
Våra fina Baggis har varit ute och slagits nu i natt oxå. Jag fick springa upp sent o släppa in Gizmo för det var världens liv här ute på bron. Huga.. Det är en katt från grannbyn som fått för sej att flytta hemifrån som är här och ja, bråk blir det. Inge vidare. Baggis hoppar nu på tre ben o ligger bara o tar igen sej. Hoppas verkligen inte det blir infektion o skit nu bara. Vi får se till att tvätta o hålla rent. 
 
 
 
Nu måste jag hoppa i sängen här. Skulle ju försöka komma isäng i bra tid ... har jag lyckats nån dag denna veckan? Svar-nä :( Och imorrn blir det ju knappast heller då det är showtime igen! 
Guldhits på g! Skoj ska det bli!
 
Jamen nattinatt på er alla då! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0