15/6-14: målar

-jag ska måla hela världen...
 
Nä, det ska jag ju inte, men bron är grundad nu iaf. Skönt de! Gruvade mej lite då det är så kallt, men de är ju bara att bylsa på sej kläder så ordnar det sej. 
 
 
Kul när man ser resultat direkt!
 
 
 
Vitare blir det minsann :) 
 
Igår kväll blev det mysstund hos grannarna. Efter massa surr så gick vi hem till oss för ett hopp i poolen. Va glad jag är över detta spabad! Kyligt som bara den så att få hoppa ner där o värma sej var toppen de. 
 
 
Haha..! Tur man har trevliga grannar! 
Vi badade tills närmare tre på natten. Och detta härliga sommar-ljus, mysigt de! Norrland!
 
När vi sen kom in o kikade på termometern så visade den endast 4 grader... Nä, inte ok. Brr...
 
Börjar bli hungrig här..sugen på skrovmål..måste nog upp och införskaffa de tror jag. 
 
Vi säger Grattis till Em pappa Mattias idag oxå! Em hade bakat tårta och jag är säker på att den är jättegod! 
 
Vi hörs hörrni! 
 
 
Hej från mej o Baggis!  
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Intressant blogg! Ska besöka oftare. Tack för ditt besök på min blogg!
// Farah

Svar: Tack snälla!Ja du är välkommen :)
Och jag hänger kvar hos dej med.
Malin Edlund

2014-06-16 @ 01:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0