13/3-15: den där jäd..

Fredagen den 13é är här. Vad ska det innebära tro?!
 
Är du skrockfull? Jag svarar väl tjaäe.. på det. Både ock liksom.
 
Men du, har du hört talas om den där jädra klänningen? Och vad den nu har för färg.
Jag tycker det är glasklart vilken färg den har. Men det tycker bevisligen en massa som inte alls tycker som jag också :) Gjorde en test bland mina kollegor och ja, våra ögon "ser inte alls lika bra ut" ;-)
 
Så, vad tycker du?
 

Bomba mej med svar hörrni, så kommer mitt tycke i nästa inlägg!
Vi ses!

Kommentarer
Postat av: Emelie G

Naturligtvis är den vit/guld!

Svar: Precis! :)
Malin Edlund

2015-03-13 @ 13:07:45
Postat av: Elisabeth

Vit med beige-brun/guldfärgad spets

Svar: Japp, helt i mitt tycke oxå!
Malin Edlund

2015-03-13 @ 13:49:28
Postat av: Anonym

Jag ser båda varianterna 😊 vickar jag bilden lite så blir den tydligt svart och blå 😝

Svar: Hm.. som jag har vickat o vridit på mej för att försöka få till det.Men nä. Man ser olika helt enkelt :-)
Malin Edlund

2015-03-13 @ 18:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0