13/2-16: quiss

Jag var ju så snygg i håret då mina små grå var väck, så det var ett måste att gå ut en sväng 😉
 
Det fick bli en trevlig quisskväll på Tinas. Och 2'a kom vårat lag oxå, jättekul! En lagom blandning av nya o gamla låtar och lite kluriga frågor som Loj fixat iordning. 
 
 
En rutig duk, en blomma och ett ljus på bordet.. det behövs så lite för att få det mysigt. Tipp topp! 
 
 
Vårat superduper lag 😃
 
 
 
U chillar lite 😂
 
 
Bekvämt.. nja, ser inte ut så 😃
 
Efter vår frågesport-kväll så ville vi gärna fortsätta ha skoj. På Mittis, största stället i byn, skulle självaste Markolio uppträda kvällen till ära. 
 
Nu hamnade vi inte där utan hemma hos en kollega och hade en himla trevlig fortsatt fredagskväll 👍 Tur som en tok oxå att man fick skjuts hem sen. Tack snälla!
 
Jag hoppas alla på Mittis röjde ordentligt till härliga glada Markolio!  😃
 
Kollat på Mellon ikväll då?  Det gjorde vi och jo, jag gillade de som gick vidare. Men bäst var ändå Charlotte Perellis schlagerlåt. En hit! 
 
Och duktiga Gina o hennes intro gillade jag, snyggt!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0