30/3-16: Lista

Morsning!
Solen kikar fram här nu. Happy for that!
 
Det är mittiveckan-onsdag nu. Snart helg igen. Jag ger er en liten lista dagen till ära.
Brukar inte lägga upp såna här, men va tusan.. nån kanske tycker det är skoj?! Måste ju förnya mej lite ;-)
 
Apropå förnya.. jag skrev ju att någon förändring var på g, och det har med bloggen att göra.
Har bloggat här på blogg.se nu sedan maj månad, år 2010. De ni! :-) 
Känner att jag vill förnya mej lite och förändra utseendet här. Blir nog, skriver "nog" då jag inte riktigt är hundra ännu, men det lutar åt att jag ska testa en annan portal.
Spännande!
 
 
 
 
 
Men, här kommer listan!
 
1: Vad har du för skostorlek?
Svar: 39
 
2: Vad var det senaste du åt?
Svar: Två rostmackor med kaviar och ost, kaffe till.
 
3: Om du var en krita, vilken färg vore du då?
Svar: Vilken fråga.. men jag säger Röd!
 
4: Hur är vädret just nu?
Svar: Solen kikar igenom molnen, blåser lite. Vår-feeling!
 
5: Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?
Svar: Ögonen, sen munnen.
 
6: Längd?
Svar: Ja, har alltid varit 168. Men nu envisas de med att säga 167 när de mäter mej ;-) Men krymper med åldern var det va.. haha..!
 
7: Kan du stå på händer?
Svar: Japp, om än en väldigt liten kort stund.
 
8: Kramar eller kyssar?
Svar: Säger kramar då. De är ju mer användbara, om man säger så.
 
9: Choklad eller vanilj?
Svar: Hm.. pratar vi glass så är det vanilj direkt.
 
10: Höger eller vänsterhänt?
Svar: Höger.
 
Tio snabba! Varsågod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0