24/8: Första dagen

Inte klokt va trött man är så här tidigt på morronen. Men ja det får ju gå. E och jag bara tittade på varann när jag väckte henne och våra blickar sa allt. Alltså: vi-vill-gå-och-lägga-oss-nu-igen-på-en-gång-och-låt-oss-sova-länge.
Men så fick vi inte de.

Första skoldagen hade gått bra iaf, tack för det! :)
Min dag gick förvånansvärd bra faktiskt. Inte igår man var på jobbet strax efter sex på morronen. Trodde jag skulle bli jättetrött där fram på dagen, men det gick bra.

Men nu... Åh.. jättetrött.
Slutade 16.00 igår för att gå en våning ner och fixa naglarna, skönt! Vädigt korta, och jag gjorde fransk så det känns lite ovanligt än. Skjutsade hem henne efteråt. Blev klar vid halv sju. Inte ätit middag än.. magen kurrar. Hem och kolla vad som skulle handlas och skyndade mej på toa. Höll på att kissa på mej. :)

Blev hämtmat från Thai. Mums va gott! (köpte dock fel kyckling till E, men det gick bra ändå sa hon) Tack gumman oxå för att du tvättat och plockat ihop i köket, gillas mycket!
Satt sen i soffan mumsandes och kollade på "Fångarna på Fortet" som började igen. Jag gillade det programmet när det gick förut, och ja, det gick hem nu med. Så där lagom underhållning. Vi satt och undrade om vi skulle klara uppgifterna de gör, och kom fram till att jag skulle banga de flesta. Huga.. men kul att se andra som kämpar! (vet en som inte skulle palla med spindlarna oxå) :)
Gillar du programmet?

Sitter här nu och det liksom kryper lite i ryggen på mej av trötthet.
Tur jag ska få massage idag, ska bli såå skönt!
Kram å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0