12/12: Två fylleri-fyllera, show.

Sitter här med trött kropp och mår gott. Haft en fantastisk show igår och massa glada snälla Ånge-bor där igen. Jättekul! Tack för att ni kommer!
Och så härligt med alla fina kommentarer jag/vi får! Man blir glad ända in i själen. En höjdarmening är: "Ni är mycket bättre än Wallmans!"  och "Ni är ju inga amatörer. Proffs är rätta ordet" och här en till " Varför söker inte han/hon till Idol? Skulle lätt vinna!"
Himla kul att höra sånt!



Idag har vi firat E och Ta här hemma oxå. Trevligt! Hoppas och tror de blev glada och nöjda :)
Och mumsat tårta har man gjort. Smaskens!

Vi firade E i torsdags oxå, när hon fyllde 16. Tänk va, 16år! Det var ett tag sen man var det. Och Ta 17 dagen efter. Lustigt det där!
E fick sin efterlängtade kamera. Äntligen en egen! Och jag får ha min! Inte för att jag har lidit av att hon haft den, men det är ju så mycket lättare att slippa dra den fram och tillbaka mellan oss när det är nåt. Bra oxå att dela på kostnaden med alla nära och kära. Blir ju lite lättare då. Blev en Canon till. Tror att man "känner" mest för just det märket man först testar, och därför ville hon fortsätta med det.



Glad blev hon för alla som kom oxå. Så himla kul att både farmor och farfar med respektive kunde komma. Härligt att kunna träffas så. Och idag blev vi många igen här. Tur man har rätt stort kök/köksbord så vi ryms. Men finns det hjärterum så finns det .... som det heter ;)

Nu har E och Ta farit tillbaka till stan igen. Tomt och trist. Kommer nog aldrig känna det vissa pratar om, att det blir härligt lugnt och skönt när de far. Usch, jag tycker de ska vara här. En vecka kvar till jullovet nu. Å om man ändå fick ett sånt lov nu. Va härligt det vore. Men nix, här ska det jobbas på. Men ska försöka komma loss tidigare nån dag i veckan för att fixa klart julklapparna. Det är himla kul ändå att fixa med sånt tycker jag. Visst, det kan vara svårt ibland att komma på vad man vill ge. Men egentligen behövs ju inte så mycket. Bara det är nåt liksom.

Nåt jag tycker är väldigt fint att ge är ett handskrivet brev. Det är så ovanligt nu att man gör sånt. Men oj va trevligt att få!

Såg en reklam på tv om nån som gett en lott till någon, som det blev en väldigt stor vinst på. Undrar just hur man skulle känna sej OM det hände... Vad tror du?

Nu tänder jag lite ljus här (glömmer lite bort att det är advent) och myser med ett glas vitt och lite ostkrokar. Sen blir det en trött Malin som ska sussa sött.





Har suttit väldigt länge och pysslat med alla bilder från showen. Vill beskära dem och pyssla lite för att få till det bästa av dem. Kul! Blir nog en fotobok snart igen!



Kramen och nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Patrik...typ!

riktigt fin är du :)

2010-12-12 @ 23:48:08
URL: http://patriktyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0