19/12: Säsongsfinal.

Guldhits! Fy sjutton va skoj det är! Och vilken publik vi hade nu i lördags, igen. Fantastiskt!
Har sagt det förut och säger det igen: är glad att jag är med i detta härliga gäng! Vi har hur kul som helst och alla är så himla goa och glada. Och tokiga ;)

Här är lite av vad vi pysslade med bakom scenen, innan showen.
Tittut bakom alla kläderna!










Hahaha... jag skrattade så jag nästan kissade på mej. Tok å bus för fulla muggar, härligt!

I fredags slutade jag vid lunch så vi skulle kunna fara ner till stan för att handla de sista julklapparna. Det gick bra! Och vi har jättebra julklappar till våra föräldrar! Ska bli så skoj att se deras miner när de får den! Jag kan lova att de kommer bli glada. Ska bli kul!

Hade jag bara en "liten" lottovinst så skulle jag ner imorrn igen för att fylla på med klappar. Men det har jag ju inte så.. nä. Måste fixa julpapper och tejp.. tror inte vi har så det räcker. Och snören.. jomen det ska finnas. Mycke nu.

I lördags var vi ner igen men nu för att städa ur lägenheten och packa hem alla tjejernas prylar. Mycke jobb... Jullov nu, härligt! Önskar jag oxå hade det. Men jag kommer iaf inte jobba över utan snarare gå hem så tidigt jag bara kan på dagarna. Vill bara vara hemma och pyssla på. Städade lite i köket och nere förut. Hittade äntligen några lämpliga, billiga röda kuddar på Ikea oxå, att ha i soffan nere. Blev bra! 

Drömmen vore att få ha röda mattor, gardiner och dukar överallt i hela huset. Lampskärmar och dynor. Allt! Julen är härlig! Och röd! =)

Hittade kaffekoppar och toamattor oxå på Ikea, vilket var ett fynd. Kopparna kostade 3kr styck! Och mattorna 10kr syck.  Inte klokt! Vem gör dem, och hur många korvören går till dem.. Sånt vill man inte tänka på. Men jag blev glad iaf.

Nu blir det sängen här. Sen hoppas att dagen går fort på jobbet. Funderar på att göra ischoklad imorrn kväll. Låter väl smakens de?!



Nattinattkramen på er!
...tipp tapp tipp tapp tippetippetipptapp......................       =)

Kommentarer
Postat av: Chris

Fin :)

2011-01-13 @ 12:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0