23/12: Dan före dan..

Ja inte är det riktigt som jag hade tänkt mej, men vad gör väl det egentligen. Jag har legat hela dan och sovit i soffan. Och U har gjort det samma i sängen. Fy.. jag är verkligen tokförkyld nu och han har ont i magen. Uscha. Inge kul. Men det ska nog fixa sej ändå, och julafton kommer vilket som.

E fick just jaga Baggis här för att kunna släppa ut honom en sväng. Han är ju kissnödig men vill liksom inte ut i -30 graders kyla. Inte jag heller. Fy, nu är det FÖR kallt igen. E håller just på med att baka goda kakor i köket nu oxå, luktar så gott här. Trevligt! Vi ska ner och klä granen nu och mysa ner oss i soffan. Jag måste först ta lite till nässpray bara, så jag kan andas.

Jag vill nu önska er alla En Riktigt God Jul!
Tänk på att krama varandra, glöm inte det! En kram kan vara värd mer än tusen ord.

                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0