18/7: Heta Malin... om du är kille?? Vem vill de?

Skulle du vilja heta Malin, om du är kille?
Skulle du vilja heta Rock-President?

Jag läser om de namn som blivit godkända och fått avslag i år. Jag förstår verkligen inte människor som vill ge sina barn så konstiga namn.
Här är några som faktiskt blev godkända:

Fyra
Mig
Passionsfrukt
Tid

Vem fan vill heta Passionsfrukt?? Väldigt glad att jag slipper det iaf.

Och här är några som fått avslag: (tack o lov för våra lagar och regler ibland iaf..)

Stålmannen
Malin ( på en pojke då. Fattar inte..)
Tequila
Lillprins

Tänk att ens fundera på att döpa sitt lilla barn till Lillprins?? Jag försår om man kallar sitt lilla söta barn för det. Men det räcker väl. Inte lika gulligt när killen är tonåring och måste heta Lillprins. Eller på en anslällningsintervju.. Jo jag heter Lillprins Karlsson.. Galet tycker jag iaf. Vad tycker du?

Nu fortsätter jag att längta vidare mot semestern! Denna veckan kvar nu bara... love it! Och strålande sol ute. Härligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0