6/7: Och regnet det bara öser ner..

Jo, det ÄR mysigt med regn. Jo, det ÄR mysigt med regn..
Men just nu hade jag hellre suttit ute i värmen än här inne med raggsockorna på :)

Och nääär tar denna eviga fotboll slut?? Nån som vet? Känner mej gnällig nu, och då fortsätter jag på det en stund då. Nummerordning kommer de här, gnällpunkterna mina:

* Regn (just nu iaf)
* Ont i halsen
* Folk som pratar "över ens huvud"
* Dyra resor
* Partiledare som eldar upp pengar ( är de heelt koko? Kunde delat ut dem istället för faan. )
* ......

.. tänkte börja skriva om lite mer allvarligare prylar jag stör mej på. Men nä, orkar inte just nu.
Jo en sak till:
* Mördare som släpps ut ( när ska vi lära oss att de SKA stanna bakom låsta dörrar? )

Nix pix, orkar inte skriva sånt nu. Då blir jag bara på dåligt humör. Och det är jag inte alls nu. :) Mår toppen. Haft en bra dag på jobbet, hunnit massor, och tänker (måste) hinna ännu mera imorrn. Himla många människor som ska flytta hit och dit tycker jag. Sen hem efter jobbet och så käkade vi flintastek. Mums va gott det var. E var och tränade så hon käkade efter oss. Jag vaknade i morse med en hals som kändes väldigt ond och tjock. Inte bra. Rädd jag åker på samma skrot förkylning som U haft. (har lite kvar) Hoppas inte.. Men det känns ändå rätt ok nu.

Fick hem Solsidan på dvd idag oxå. Hihi.. va kul! Jag hade ju nu hoppats kunna sitta och kolla lite på den nu ikväll då. Passar ju bra när det regnar och allt. Men den där jämarns fotbollen... Att det ska vara så intressant. Fattar inte. Och även om jag skulle gilla det så skulle jag bli tokig av allt tutande. Hemskt.
( hehe.. där kom gnället fram igen )

Tänker gå ner och övertala min kära sambo nu att fotboll är inget att se på :)

Och här kommer en liten söt groda. Lär ju finnas en och annan på vägarna nu när det regnar så.
Så ta det lugnt så ni inte kör på dem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0