24/6: Sol!

Nämen... vad skådar mitt öga... SOLEN från en klarblå!!?!!
Underbart! Och genast blev det mycket att göra här.. Visst är det väl konstigt. När det är trist och tråkigt väder så borde man ju hinna undan med alla måsten som städning och sånt, men nähäpp. Det sparade jag visst, tills nu. Och nu vill man inget hellre än att allt sånt vore fixat och klart. Suck. Men jag tänker spara ett tag till. Ut i solen nu, med klänning på! Hurra! E och jag far till Ånge och inhandlar lite och sen en sväng till Ovansjö för att hälsa på familjen Ellert en stund!

Hörs sen igen då! Kan ju inte sparar på detta med bloggandet oxå.. nixpix, det måste skötas!
Ut och ta vara på solen nu, bums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0