28/6: Grattis!

GRATTIS till min väninna Carina på hennes födelsedag!! Hipp hipp hurra! På lördag blir det att fira henne i Sthlm!
Hon ( och även jag, men det dröjer lääänge än..) fyller ju 40år i år. Inte klokt va tiden springer iväg med oss. Jag har ju aldrig nojats över åldern, men nu känns det inte så bra. 40år.. det är ju mycke de.. huga. Men jag kör stenhårt på att jag fyller 28 istället. Låter mycket bättre i mina öron! =)

Jag är verkligen värdelös på att komma ihåg födelsedagar. Fattar inte varför det är så. Det är ju roligt att komma ihåg, så det borde ju bara sitta där. Men minns henne idag iaf. Himla tur de! Firade henne lite i helgen oxå, gav presentkort. Och hon fyndade sej några saker för det direkt, vilket var kul!
(haha.. jag minns för några år sen när jag verkligen skulle vara duktig och gratta just henne på rätt dag. Minns ej om jag skrev eller ringde, men ja det blev ju såå fel ändå. Jag var nämnligen hen hel månad fel. Suck.. haha...)

Att tiden rusar fram i full fart det talar ju kidsen om. För ja de är ju inte så liten längre. Titta här va söta de små liven var. Så länge sen nu. Älskar den här bilden!



Hela högen på studsmattan. Många långa stunder tillbringade de på den. Fantasifulla lekar där de sprang in och tog på sej så mycke kläder de bara kunde. Mössor, halsdukar, vantar och tjocksockar med mera. Sen ut och hoppa. Ingen aning hur leken gick till, men himla kul hade de iaf. =)

Uffe tog en en liten hoppstund idag. Och ja det behövs kondition.. Jag hoppade inte. Men det blir nog nån dag. Det är ju jättekul! Minns och är glad, att vi när vi skulle köpa den, bestämde vi direkt att vi skulle ha en matta som vuxna kunde hoppa på oxå. Och inte bara en sån som skulle vara för små barn. Och det lönade sej verkligen. Har inte behövt gjort nåt åt mattan, bara hoppat och haft kul!  

Vi satte upp nätet över jordgubbslandet idag oxå. Skönt. Nu hoppas jag bara vi har täppt igen överallt så vi slipper få småfåglar som fastnar där. Inge roligt att hitta dem där.. Så mera sol nu så jag får gå ut och plocka!

Nattinatt! ( och det lär bli ännu en natt när jag har lite svårt att sova pga bränd rygg.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0