9/6: Guldhits bilder.

Hemma på lunch och kokar ägg. Det regnar fortfarande och är alldeles grått. Ingen sol och värme idag heller. Suck. Skulle bara vilja pyssla på med bilderna jag tog i söndags. Har gett dem till Catarina på jobbet, så de är ju färdiga. Men vill ändå fortsätta dona med dem.

Har en tanke om att fota den som vill. Sen göra en fotobok till dem. De ska så klart få alla bilder på en cd oxå så de kan göra vad de vill med bilderna. Men en bok vore ju kul. Fint minne liksom. Undrar om det skulle uppskattas?

Här lite bilder från Guldhits och fotoboken jag gjorde:


Här är jag, Åsa och Jessica. Glada tjejer!


Här dansar vi till "Jailhouse rock" med Janne som Elvis. Bara älskar dessa kläder :)



Här är starten på Lady Gagas låt "Poker Face". Marléne, jag & Jessica.



"Lady Marmalade". Gillar dessa korsetter, snygga tycker jag.



Kul att göra dans och använda stolarna.



Här är det Madonnas "Like a virgin" vi dansar till. Marléne sjunger.



Hihi.. här går det undan! Macke kör dubbelbugg med oss. Häftigt var det när Macke var med. Han är nämligen en av Sveriges bästa i bänkpress. Häftigt att kombinera dans med sånt.



Härlig bild!



Nu kör vi "Man I feel like a woman".



"New York" (kan vi inte ha kjolen på oss idag, snälla...) Vet att en person vet exakt vad jag menar nu.



Jamen visst är vi söta då. Kärringar som får städa å gno. Siwans "Mamma e lik sin mamma". Så rolig att göra.

Nu ska jag rusa tillbaka till jobbet och göra nån nytta.
Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0