29/6: Varmt & ont..

Va varmt och skönt det är! Så härligt med sommar! Och nu äntligen verkar kidsen från avslutningen ha fått sin cd från mej. Börjat se lite bilder på facebook nämligen =) Jag fattar inte att det skulle ta sån lång tid. Jättelänge sen jag lämnade in dem på Kommunen. Konstigt oxå att jag måste lämna dem där. Förra året så postade jag dem direkt på posten.

Det är ett skit att bränna ryggen i alla fall, om nån nu funderade. Skulle ha massage idag på jobbet och satt och gruvade mej för om det ens skulle gå. Men det fick bli en nack massage endast. Annat var det inte tal om. Han höll på att svimma när han såg min rygg. -Men du, det där gör ont va.. Var hans kommentar.
Jo det känns en del..

E är i stan och hälsar på en kompis, kul att det hittas på lite så här på sommarlovet. U pysslar med bilen och jag har just ätit god sallad. Satt på verandan men det är ju tokvarmt där nu, då det varit stängt sen lunch. Tror jag ska ut och sätta mej i fina vädet och läsa lite. Eller varför inte slumra en stund.. lite trött på ögat känner jag. Har känt av halsen idag oxå. Inge bra de inte. Hoppas det går bort innan helgens bravader.

Imorse vaknade jag med ett himla liv utanför fönstret. En skata hade bestämt sej för att jag inte skulle få sova längre. Fy attsingen va tokig man kan bli på dem när de tjattrar så där. Jag knackade på fönstret och så blev det lugnt en liten stund. Sen var skat-eländet igång igen. Morr.. Bara att kliva upp med andra ord.

Nä nu pyser jag ut en stund igen. Måste vattna i växthuset oxå så inte allt torkar ihop där inne.
Mors da!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0