Morsdag!

Grattis mamma på morsdagen!
Och Grattis till mej på morsdagen min! Härligt att få en "egen dag" bara så där, utan att det är födelsedag.
Idag sov Emmi och jag jättelänge. Sen blev det en härlig mor&dotter dag i stan. Vi strosade runt och tog det lugnt bara. Väldigt skönt. Trodde vi skulle hitta några skor till hennes avslutning, men icke. Inte idag. Men hon vet vilka hon vill ha iaf.

När vi kom hem igen så bar det iväg till Ovansjö till Uffes föräldrar och fika och gratta. Sen tillbaka till Ånge och upp till mamma och pappa och fika lite till. Vi hade med oss ett ben till Cirro oxå så han blev riktigt nöjd. Han är så go och snäll den vovven! Och vacker! Titta bara: 

                                                                   

Mamma hade tagit fram min student klänning oxå. Gud va fin den är. Jag tog hem den och skyndade att prova. Trodde nog jag skulle komma i den.. men icke.. kom till häfterna. Huga va liten jag måste ha varit. Och det var storlek 36 på den. Men kanske, om jag losar lite i vikt så... hehe.. =)

Och nu sitter jag här nyduschad och ska hoppa i säng och sova gott. Men först ska jag ge dotra en stor lång go kram och sen gå och lägga mej. Blir att läsa lite oxå, läser nu boken "Snabba cash", bra från första sidan. Sånt gillar jag. Men inte så smart att börja läsa den sent på kvällen som jag gjorde, skapligt trött morronen efter. Men ikväll blir det en liiiten lässtund iaf.
Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0