27/5: Bachata.

Tänk att dans kan vara såå roligt! Jag blir så glad och lycklig i hela mej av att få träna dans. Igår var jag ju iväg på Bachatan. Jättekul kväll. Det är så kul att få lära sej nåt helt nytt. Var som vanligt med på både nybörjare ( vilket jag är ) och fortsättnings kursen, blir tre timmars dans de. Och Fredrik och jag buggade en hel del i pausen oxå, jättekul! Det var länge sen nu men som vanligt så känns det som om det vore igår :) Han och jag tränade ju massor förut och tävlade lite oxå, men det var några år sen de. Vi har lite olika silar, jag mer åt latin hållet och han rock, men det funkar jättebra ändå. Buggade på där i hela rummet, härligt med utrymme och det är aldrig svårt att ta stor plats när man buggar :) Och så håller man på för fullt, och när man stannar så svettas man som en tok. Huga.. Surrade och visade lite där ang dubbelsnurrar oxå.
Nästa gång är det sista gången på kursen, fy så trist de kommer bli.. 
Här buggar jag och Fredrik i Guldhits showen.



När jag for hemåt så bara njöt jag av kvällen. Tankade bilen, köpte grillad korv i baugett, ketchup, senap och vitlöksdressing ( som alltid ). Och en kaffe! Tycker verkligen om att vara ute och köra nu när det är så ljust på kvällarna. Himlen är så vacker med alla sina färger. Det småregnade lite ibland men alldeles stilla. Blev sugen att fotografera. Så nästa onsdag så ska jag försöka komma ihåg att plocka med kameran i bilen. Men då är jag rädd att färden hemåt kommer ta betydligt längre tid än det brukar.. 
Gött me körv.



Ikväll är det Blender på Ånäsparken. Jag och Laila här på jobbet ska iväg på ett seminarium i Sundsvall nu efter lunch idag. Tar egen bil för jag tror nog jag kommer bli kvar och fara på dansen. ;) Är ju trött och så men...

 DET ÄR JU SÅ KUL! Man blir glad i själen! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0