1/11: Premiär

Nyss hemkommen från middag, mums va gott det var. Tänk vilken tur man har som först fått fixat naglarna (äntligen) och sen bara behöver sätta sej vid dukat bord! Toppen-måndag.

Jag behövde verkligen tid hos nagel-Yvonne nu. Hade väntat alldeles för länge så det var mycke utväxt. Sen spratt en nagel av i morse när jag skulle öppna bildörren. Sa...n va ont det gjorde. Men nu har jag tjusiga klor igen. Lagom långa, härligt!

I lördags hände det! Vi hade höst premiär på Guldhits showen! Och det gick toppen! Å så glad jag är för det ska ni veta! Har varit pirrigt med ny danspartner och nya danser, men vi har kämpat hårt och det gick galant! Ljudkillarna kallade detta för den bästa premiären vi gjort! Toppen ju!

Fullt var det oxå, och tydligen är det nästan slutsålt på resten av föreställningarna oxå. Väldigt skoj. Det var folk från Malung där oxå. Undrar hur de fått nys om oss?!
Skynda att boka en plats du med!!

Jag hade mina våndor ang några av våra scenkläder oxå, men ja, det gick. =)
Bilder kommer snart!
Två kollegor från jobbet var oxå där och de öste beröm över oss alla oxå. Det är verkligen roligt när man hör att kvällen varit på topp för publiken. Det är så viktigt. Tänk om de bara skulle sitta där rakt upp och ner och inte ens skratta elller sjunga med i nån sång. Huga va hemskt... Men då skulle inte vi hålla på heller.

Har vi lite tur och allt går som det ska så kommer vi bli filmade iår igen oxå. Kul att ha kvar. :)

Jag sitter och skriver på våran gemensamma dator nu för min dator blev jag galen på igår, eller inte datan utan snarare internetet. Morr... bara vägrade koppla upp sej. Det stod att jag hade bra mottagning, mer än vanligt. Men själva pluppen lyste grönt, vilket den aldrig gör annars. Det ska lysa blått. Men ja, det funkade inte iaf. Och nu har jag inte provat. Får testa imorrn igen och funkar det inte då heller ja då ringer vi vår käre datasnille S. Och håller våra tummar hårt! =)

Nu ska jag sätta mej i soffan och mysa med lillan lite, skönt att rå om henne ett tag! Höstlov nu. Ska försöka få komma ifrån lite tidigare nån dag så vi kan hitta på nåt tillsammans hon och jag. Trevligt de!

Det närmar sej oxå.. dagen.. Vet inte vad jag vill göra. Om jag vill göra nåt. Hm.. Ja ja, dagen kommer hur som helst. Alltså när jag fyller 28.... ;)

I fredags kom familjen Ellert hit på besök. Alltid lika trevligt! Och jag fick present, lite i förskott! Gud va glad jag blev!! Ett jättefint halsband och ett par örhängen i märket Snö. Så himla fint! Och en flaska champagne! Inte illa måste jag säga. Det var från C & H och L & M. Tusen Tack alla ni! Och igen, jag blev jätteglad!!!!

Kramen och nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0