2/11: Internet påslaget

Hihi.. ja man är ju inte haj på detta med datorer iaf. Igår var jag galen på mitt internet. Funkade ju inte. Och det stod inte vad som var fel heller. Men nu när jag tog mej tid/lust/ork att prova igen, utan att bli galen, så står det: "trådlöst internet är inte påslaget".

Påslaget? Jamen.. då måste ju jag ha stängt av det då på nåt sätt. På nån knapp. Hade ingen aning om vad jag hade gjort.. Men letade på tangentbordet för fullt för att hitta nån "sån" knapp. Till slut fick jag prata med våran it-bästis S som genast förklarade för mej hur knappen ser ut! Toppen! Allt fixat! =)

Är säkert många som skrattar och tycker att detta bör väl alla veta och kunna. Men näpp. Så är det inte. Men nu vet jag iaf. Tack tack för det!

Idag fick jag massage på jobbet. Brukar alltid säga att jag njuter av det. För massage är ju alltid skönt! Eller?
Nä, idag gjorde det bara ont. Fy.. Jag var svullen och alldeles öm. Och sen massage på det. Men ja, det kommer ju bli bättre. Inge kul att jag ska få så ont efter att jag dansat. Behöver styrketräning.. suck.

Mer som behövs är löpning. Önskar så att jag kunde gilla det. Har nästa börjat tycka om det en gång... En sommar när jag höll på i elljusspåret. Kämpade som bara den minns jag, och det gav resultat. Kände mej så duktig när jag kom hem efter en runda. Men nu..suck.. Väldigt lång väg dit.
Önskar att jag kunde längta ut, på med skorna och iväg bara. Gaaahh.. less på mej själv nu.

Istället har jag bara suttit i soffan nu med E och Ta. Verkligen slöat. Tror jag slumrade lite oxå. Men nu ska jag måla bord iaf. Igen. =)

Så här såg jag ut för nån dag sen.



Ville ju lasera köksbordet grått. Men nix, skulle inte gå att få till den färg jag vill ha. Så då blev det vitt. Ja det är väl ok oxå. Men.. inte som jag vill egenligen. Tyckte inte det passade på nåt sätt här. Så efter en titt på en bänkskiva så har jag nu hittat en annan färg. I grått. Tror det blir att prova den ikväll. Ska kolla om U har lust att hjälpa mej.

Trodde E & Ta skulle baka nu.. de for en snabbis till Ånge för att köpa socker. Men nu hamnade de vid tv igen. Försöker få dem att baka bullar, mums de tycker jag =)

Kanske såg jag ut så här idag när jag fick massage?! Fast här ligger jag på min egen bänk.



Kram & hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg! :)

kram

2010-11-02 @ 22:49:45
URL: http://michellewesterbergs.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack så mycket för titten!

Kram!

2010-11-03 @ 21:23:13
URL: http://malinedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0