22/11: Showbilder!

Nu låter det som att tvättmaskinen håller på att lämna huset igen.. Måste ordna så den där prylen står still.
Sitter och småfryser här nu. Ska väl hoppa in i duschen och sen göra kväll. Jobbade över lite idag. Har varit så grymt mycke samtal och väldigt många har tecknat avtal. Himla bra!

Vill göra alla er uppmärksamma på att se till att ni har ett avtal tecknat, när det gäller elen. Inte alls bra att inte ha gjort något val. Jag vet, det är ju tråkigt och krångligt att förstå. Men jag lovar, ring mej, så ska jag förklara för er! Kolla upp elen! =)  Fyrfasen!

I helgen hade vi show igen. Guldhits! Det var fullsatt och jättehärlig publik! (och vakterna hade fullt upp de med! )
Det är fantastiskt skoj att vi fortfarande håller på tycker jag. Det trodde man aldrig när vi startade. Kul! Och roligt är det att det kommer mera folk härifrån nu, än det gjorde tidigare.

Det är väl så att man inte tycker sej vilja lägga ut pengar och fara till Bräcke. Man tycker nog att "det kan väl inte vara nåt". Jag tycker inte det är en konstig tanke, för så tänker nog de flesta. Ska man iväg på nåt så vill man minst fara till stan iaf. =) Men jag kan lova er! Showen är värd att se!

Här lite bilder från i lördags!























Vi har så himla kul tillsammans och jag är så glad att jag får hålla på med detta fortfarande!
Och rätt häftig bild den här sista, på kicken! =) Inte illa pinkat!

Nattinatt då!


Kommentarer
Postat av: william

hade varit roligt om var där:D

2010-11-22 @ 23:01:44
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Anonym

shit vilken kropp !

2010-11-22 @ 23:11:06
Postat av: maria

Jäklar vicket drag det var på eran show!blev så imponerad,ni var otroligt duktiga!

Tack för en superkväll i lördags,man kunde liksom inte sitta still,och man höll nästan på att kissa på sig,ville ju inte gå på toan och missa nåt!när man tillsist blev tvungen att gå iväg,så kunde man inte sitta kvar i lugn och ro!utanför hörde man Tina Turner,då var det bara till att skynda skynda(som Gunde skulle ha sagt)..:):)

Tack än en gång!

2010-11-23 @ 10:48:32
Postat av: dottern!

grym morsa jag har alltså! <3

2010-11-23 @ 11:58:44
URL: http://eeamh.webblogg.se/
Postat av: Benny

Du är väldigt tight för din ålder :)

2010-12-07 @ 20:50:19
Postat av: Josefin -Happy Days-

Vilka härliga showbilder, det ser verkligen så himla roligt utp på scen! Är du artist till yrket?

2011-01-02 @ 21:03:08
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0