3/11: Läppomoj

Nä. Det blev inte bra. Suck.
Bordet alltså.

Vi provade, gick inte. Vi slipade och provade igen. Såg lovande ut ett tag, men nä. Nu måste bordet slipas igen. Lite less faktiskt. Hade ju velat ha bordet fixat i helgen. Har även tankar på att bara måla det vitt och sen slipa det lite shabby chic istället. Verkar enklast i nuläget.

Hm.. sen vill jag fynda furuskåp (helst två) som jag kan måla vita oxå för att ha här i köket. Mycke man vill, som alltid. Hade jag bara en massa pengar så skulle det ju vara så mycke enklare. Man vill ju alltid så mycket och har alltid för lite pengar.

Idag på eftermiddagen kändes det som en bastu på jobbet. Nu har vi suttit och frusit hur länge som helst, och kört våra små värmefläktar på våra rum. Men rätt som det var idag så började elementen funka. För fullt. Jag undrar hur varmt det är där i morron. Kanske får ta på sommarklänning! =)

Har en stor blomma på mitt kontor som det är ett blad på som tänker veckla ut sej. Tycker det är vackert. Detta tog jag alldeles efter lunchen.



Och detta tog jag några timmar senare.



Hänt massor ju , på väldigt kort tid. Ska bli kul att se hur den ser ut imorrn. (hoppas den inte dött av värmeslag där inne bara )
Måste fixa nya blommor här hemma oxå nu. Sen inte ok ut. Köpa blomjord och fixa i ordning lite.

Vi var ner till stugan häromdagen oxå för att lämna lite plank. Och jag blev så glad när jag såg att U har kommit så långt med timringen. Kul! Längtar så tills detta projekt är klart! Eller iaf tills jag kan sätta igång inne där och dona iordning allt. Måla och fixa!



Min kära dotter brukar säga till mej: meeen.. du har ju så många. Behöver du verkligen en till?
Och då svarar jag: jamen den är slut, eller jamen..jag hittar den inte.
Då pratar vi om "läppomojer". Ja ni vet, läppglans, cerat. Jag har ju några, det är sant. Men de försvinner ju ibland. Och så finns inte just DEN som jag vill ha.
Läste ett roligt inlägg på en blogg förut. Om en tjej som hade rensat två-tre väskor på just läppglans och där ligger jag i lä måste jag säga. Kolla in detta:



Jag kan ändå säga att jag själv har 8 stycken av dessa iaf. :)

Nu tänker jag titta vidare här på lite olika shabby chic möbler i olika varianter och få lite inspiration. Kul kul!

Avslutar dagens blogg med två fotojobb-bilder på en riktigt grym tjej från Ånge som tävlar i.. Ja det ser ni ju!
Här är Anna:





Många timmars slit bakom den där kroppen minsann.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: icethorslund.

Hej fin blogg,Komentera min ;)?

Följa bloglovin:)?''



kram <3

2010-11-04 @ 21:49:44
URL: http://icethorslund.blogg.se/
Postat av: Martin Törnfeldt

Riktigt grym fysik hade hon din kompis! :)

2010-11-22 @ 23:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0