24/10: Ladies Night - Genrep

Hejsan!

Va tycker ni om min bloggs nya utseende? Jag är helnöjd! Tack kära dotra!
Och vill du oxå ha hjälp med en lite personligare sida så kontakta gärna henne eller skriv till mej så kan jag skicka det vidare till Emelie!
Och här kan ni kika in på hennes sida:

http://eeamh.webblog.se

Nu sitter jag på köksgolvet, nyduschad och totalt slut i hela kroppen. Har tränat med Guldhits hela långa dan. Jättekul att komma igång riktigt igen. Och det känns jättebra faktiskt. Har övat och övat, gång på gång, och ja, det tar sej! =)

Tänk att det nu bara är några dagar tills det är premiär. Galet! Och två föreställningar är redan slutsålda, så ska ni komma och titta (klart ni ska!) så skynda att boka plats.
Ring Jämtkrogen i Bräcke!

I fredags var jag iväg på Ladies Night i Timrå. Vi var sex stycken brudar från jobbet. Så himla kul det var! Jag har aldrig varit på det förut men jag kan säga att jag absolut kommer fara nästa år igen. Så himla bra från början till slut. Jättebra blandning mellan sång och komik. Måns Möller är ju bara så bra på sina stand up nummer. Skrattade så jag fick kramp i både mage och hals. Bra låtar, perfekt ljus och ljud, underbara dansare och sist men inte minst, perfekta artister!! 

Jag säger bara Brolle! Vilken utstrålning, vilken röst!!!!
Jag säger bara Martin Stenmarck! Vilken utstrålning, vilken röst!!!!
Ja detta var mina favoriter i showen!

Superkväll! Fanns ett litet minus bara och det var en kvinnlig vakt som bara tjurade och vägrade luta sej lite bakåt så jag skulle ha kunnat fota Brolle, när de satt och skrev autografer. Det var till och med en annan vakt som bad henne, men icke. Suuuur brud säger jag bara. 

Väldigt konstig känsla var det att vart men än kollade där vid borden så var det bara kvinnor. Måste ju vara en helt fantastisk ego-boost för killarna att gå ut på scenen till allt vårat vrål. =) 
Skitbra var de iaf, så underbaaara allihopa! 

Här en bild från ett snyggt nummer med Brolle! Synd att jag bara hade mobilen att fota med dock.



Nu ska jag gå ner och säkert somna i soffan. U, Ti och hans kompis sitter och kollar på en film. Kanske tar mej några chips och myser där en stund innan jag somnar, ja det låter som en bra idé. 

Önskar jag vore ledig imorrn så jag kunde få ligga i sängen och bara vila hela dagen lång. Men det är bara att kliva upp och kämpa på. 
Kram och nattinatt på er!
 

Kommentarer
Postat av: emelie

du har länkat fel, det ska vara eeamh.webblogg.se, inte webblog.se :)

2010-10-24 @ 21:35:51
URL: http://eeamh.webblogg.se/
Postat av: pillan

Fin header! Duktig dotter;) Ja Ladies night e kul jag var i Globen för några år sedan. Tror dock att man måste ha några innanför västen annars blir det nog lite "mycket" ... ;)

//PIllan

2010-10-25 @ 08:28:44
URL: http://hemmahospillan.blogg.se/
Postat av: Fisso

Ser ju helgrymt ut!

2010-10-25 @ 14:02:15
URL: http://fissosblogg.blogspot.com/
Postat av: Martin The Edge

Riktigt fin header!



In med dig och anmäl dig till veckans blogg!



Lycka till!

2010-10-25 @ 17:04:31
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: ice bästa thorslund ' §

FIN BLOGG. ! <3

2010-10-25 @ 17:25:56
URL: http://icethorslund.blogg.se/
Postat av: Malin

Men oj va skoj med många kommentarer!



Emelie: Sorry, ska genast rätta till detta!



Pillan: Tack! Be henne göra en till dej med vettja! Och Ladies Night har jag kunnat njuuuta av utan två glas rött och en cider oxå =) Var så himla bra!



Fisso: Fan va najs att du tittat in! Kul, och Tack! Har kollat in din blogg nu och vilken nostalgi...Okej! =)



Martin the edge: Tack! Hm.. har ingen aning om hur jag anmäler mej..?



Ice bästa thorslund: Tack så jättemycket!



Kramen till er alla!

2010-10-25 @ 21:22:59
URL: http://malinedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0