25/10: Löning & Tack!

Måste börja med att TACKA så mycket för alla fina kommentarer jag fått och för att såå många har varit in och läst min blogg! Kul minsann! Tack igen alla ni! Blir glad!

Och så ska jag genast lägga upp min dotters länk här igen (mamsentramsen hade råkat skriva lite fel..)
Så här kommer den då:
http://eeamh.webblogg.se/

Ni får gärna kontakta henne om ni vill att hon gör en header till er!
Eller om ni vill bli fotograferade!

Visst är väl denna dagen en alldeles underbar dag? Jo på ett sätt iaf. Löning! Tänk att man alltid tycker att månaderna är för långa och pengarna för . Skulle sitta fint om trisslotten i väskan min kunde gro till sej och bli en storvinst =) Rackarns va glad jag skulle bli!

Annars har jag inte gillat den här dagen så mycke faktiskt. Inte just timmarna på jobbet iaf. Det har varit en riktigt seg dag. Inte på grund av just jobbet, men har som inte känt mej riktigt motiverad bara. Utan suttit och längtat hem istället. Ibland har man såna dagar. Bara att ta dem som de kommer. =)

Efter jobbet for vi direkt upp på middag i Ovansjö. Himla trevligt!
Och gott! Och visst blir man glad av glass och hjortronsylt till efterrätt!
Och ett glas vitt. På en måndag, inte illa!



Hm.. Men..
Jag har loggat in på Facebook nu. Läser något tråkigt. En bekant har tydligen gått bort.
R.I.P Andreas.

Jag vet inte alls vad som har hänt, men mår dåligt av att läsa nåt så hemskt. Unga människor ska inte behöva lämna jorden.

Nu orkar jag inte skriva mera idag.
Nattinatt alla ni kära läsare, och kom ihåg, krama varandra nu. Imorrn kan det vara försent.

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Sv: Lämna bara en kommentar till inlägget Veckans blogg som du hittar i kategorin Tävlingar.

2010-10-25 @ 22:29:33
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0