22/9: Övernattat i stan.

Min stora fina tjej har äntligen varit hemma nu oxå! Härligt! Det ÄR jobbigt, tråkigt och väldigt alldeles fööör tyst och lugnt här hemma utan kidsen. Ta kom oxå hem, men hann knappt träffa henne då jag skulle iväg till festen, och sen dagen efter for hon med tåget när jag skulle iväg och fota. Snabba ryck. Längtar tills vi kan sitta allihopa och bara surra och mysa igen. 
E kom hem senare med tåget, efter fotningen. :) Hon hade varit och hälsat på kompisar och pappsen i Brunflo. Vi käkade middag tillsammans, vilket är trevligt. Stackarn, var väl kanske inte helt nöjd med att det blev tacopaj.. de har ju levt på det ett tag.. fniss.
Men det var fler än jag som var riktigt nöjd med att E var hemma! Humlan tog plats direkt!



Hon och jag for sen mot Sundsvall. Hon skulle ju "hem" (huga va konstigt att skriva så) och jag skulle på salsa-träning! Hurra va kul! Vi handlade lite smått och gott till lägenheten. Sen brådis till min träning. Det var så himla kul att vara där igen. Möttes bara av glada härliga människor. Underbart! Och skitkul var det. Älskar salsa! Vi fick lära oss en härlig kombination. Här är våra glada underbara lärare Lina & Hector som kör igenom programmet efteråt, så jag kunde filma. Alltid bara att ha här hemma och kunna träna lite.
Visst är de duktiga?!

Hm.. ja nu skulle det ju komme ett litet klipp här med dem när de dansar som ni förstår.. Men nä, det vill sej inte. Skrot oxå. Får ta ett snack med dotra, hon kan säkert hjälpa mej. Så ja, det kommer en annan gång. :=)

Efter träningen blev jag toktrött. For till lillan för att bära in prylar som blev kvar i bilen. Satte mej i soffan coh ja, blev kvar. Vi bestämde att jag skulle sova över där. Mysigt! Ta var hos sin "kompis" A. :)
Vi surrade och sa godnatt. För att sen börja surra igen och på nytt säga godnatt. Hihi.. det märktes att vi inte pratat "nära" på ett tag. Skönt att göra det var det iaf.

Tidigt på morgonen smög jag mej upp för att ta mej ut i kalla Sundsvall och fara hemåt. Väldig dimma var det och usch va jag frös där i bilen ett tag.



In hemma en snabbis för att byta kläder och sen iväg på jobbet. Lite trött då. Har bytt mail-system på jobbet så vi hade en genomgång av det. Å.. vad det känns krångligt när man ska börja med nåt nytt. Men ja, man vänjer sej fort :) Himla tur de!

Nu ska jag inte skriva mera nu. Sängen kallar på mej!
Kram och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0