27/9: Liten röd fläck

Fy attan va man kan var snorig. Usch. Har suttit med en toarulle bredvid mej idag och ja, papperskorgen blev nästan full. Gud vilken information va =)

Nä men egentligen vet jag inte om det var en så lyckad idé att vara på jobbet idag. Kände mej långt ifrån pigg. Men nu är det gjort. Och nåt mer som är gjort är en liten röd fläck i mitt öga. Undrar just om den kommit dit för att jag har snytit mej för hårt?? 



Lite läskigt tycker jag, och tycker att den lilla röda ska försvinna fort

Har funderat massor idag på foto. Varför är man sååå feg? Blir galen på mej själv. Suck.

Hopp i badet, Idol och kanske lite jordnötter till det! 
Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0