13/4: Frissan

Gomorron!

Idag blir det kortdag på jobbet. Iväg till stan för ett härligt besök hos min frissa Petra. (och som vanligt funderar jag på ändring av håret, som kommer sluta med att jag inte gör nåt) ...feeegis.... Lugg eller inte, klippa av eller inte?????

Hade tänkt vara kvar i stan sen ända tills på kvällen. Men det blir hemfärd därimellan. Inge kul att springa runt på stan i affärer och lockas av allt, när man inte har pengar att handla för. Bläk. Så jag slösar på bensinen istället ;) För ikväll bär det iväg på dans! Ska bli hur kul som helst! Var en evighet sen jag var iväg nu.

Vet en Malin som kommer vara toktrött i kroppen imorrn. Men det är det värt ;)
Tjing på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0