14/4: Frisyr & fynd

Go`kväll i stugan!

Sitter här och mår gott nu. Så där härligt trött i hela mej och jag ska snart lägga mej i nybäddad säng. Mysigt!
Lillan har målat färdigt i sitt rum, jättefint blev det. Så kul att hon vill pyssla. =) Jag hade tänkt plantera lite ikväll, men efter jag gjort pannkakor (mums!) så blev vi kvar ute på verandan en lång stund och bara njöt av värmen. Vilken härlig dag det varit, hoppas på lika fint väder imorrn.

Pannkakor är gott de! Med sylt och glass till.


Var ju till frissan igår oxå. Skönt att fixa bort hemska utväxten. Efter mycket om och men, så blev det ljusare slingor och lite uppklippt. Inte allt för stor förändring alltså. Men det känns ändå väldigt tunt och kort :)

   

På kvällen bar det sen iväg till stan igen för dans! Jessica och jag for, efter mycket bestyr med kläder... tänk att det alltid ska vara så svårt detta... ner till dansklubben Altira. Där var det "lilla lördan" som det är varje onsdag. Perfekt, vem som helst kan komma dit och dansa gratis. Bra va?!

Redo för dans i ny frissa!


Träffade även Emelie G där och hennes danspartner Daniel. Gud va duktiga de är att dansa! Perfekt ju! Det var så kul att stå o titta på dem. Jag hoppas jag kan fara på nån tävling framöver och titta på dem live och jag önskar dem all lycka nu framåt i klasserna.  

Sen vidare ner till Aveny och dans till Zlips. Jättetrevlig kväll och kul att träffa så många som blev glad att jag var ute igen! Var ju ett tag sen.. Men vi hade jätteskoj iaf och var rejält trötta i våra kroppar när vi tvingade oss ut i bilen för hemfärd vid tolv tiden på natten. Ville ju så klart stanna längre, men det blir ju så jobbigt att kliva upp till jobbet sen då. Men en toppenkväll blev det! Synd bara att man inte hinner dansa med alla man vill. 

Idag när jag slutade jobbet så kom Em dit, direkt från tåget. Vi tog en sväng i på Erikshjälpen och gjorde lite fynd. Jag hittade två saker jag vill måla vita ;) En fin pall och en liten sak att hänga på vägger och ha småsaker i. Och Em hittade en ljusstake som kommer passa perfekt i "nya" rummet.
Kul när sakerna kostade 24:-, 55:- och 58:- Inte helt fel. Ska bli så kul att sätta igång o måla pallen. Får bli ett helgprojekt.



Nu sovadags. Å va skönt det ska bli. Hoppa ner i nybäddat!
Nattinatti på er!




Kommentarer
Postat av: Ville Niskanen

Älskar att gå till frisören :)

2011-04-15 @ 22:07:19
URL: http://www.improveme.se/villeniskanen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0