9/4: Funkar inte-kastrerad

Det är storm ute. Herregud va det låter i huset och massa grenar, löv och en å annan påse flyger förbi i full fart.
På verandan var det 22 grader i morse iaf så det blev frulle där ute. Härligt de! Inne fast ute! =)

Rätt som det var så hörde jag ett obehagligt ljud, en mås trodde U, men näpp. Jag gissade mera på elak/skadad katt. Gick ut på gården och fick syn på en honkatt och förstod genast vem som lät. Huga va hemskt ljud alltså. Hon åmade och skrek här ute. Våran Baggis fick upp ögonen för henne och de började gå mot varandra. Jag blev lite rädd där att det skulle bli bråk. Men hon hade helt andra tankar i huvudet hon minsann.
 
Nu är det ju så att våra kissar är kastrerade så här blev det nit för den honan. Jag undrar så vem som äger henne. Jättefin är hon. Men som sagt, här fick hon inte vad hon ville ha. Hahaha...

-Hej! Vad är du för en filur som låter så konstigt?


-Hörredu, passa dej! Kom inte för nära mej inte!


-Men om jag åmar mej så här så kanske du börjar tycka om mej. Snälla?!


-Och om jag backar så här mot dej, blir det bra?



Hehe.. pang sa det bara så bet han sej fast i hennes nacke. Jihoo... tänkte hon. Men det blev som inget mera hur hon än rättade till baken för honom. Haha.. det såg verkligen inte klokt ut.


Efter en stund släppte Baggis taget.
-Det här var ju inge skoj. Tror jag kollar efter nåt löv som far förbi istället.
Skrot, sa honan och åmade sej ett tag till framför en helt ointresserad kisse.


Tjing från mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0