13/8: Ljungafestival!

Jamen då var det dags då för Ljungafestivalen! Härligt! Och snacka om tur med vädret. Kunde inte vara bättre.
Jag har haft världens huvudvärk hela dagen och tagit två tabletter. Ja det är mycket det för mig, jag som inte brukar ta nåt. Men så kom min kära hem och sa: jamen det är ju kaffe som saknas för din del. Haha.. ja var det ju. Så jag svepte två stora muggar så nu känns det redan bättre.

Har varit ner till festivalområdet en sväng oxå. Mycke folk som köade för att kunna byta sin biljett mot band. Och rätt som det var så kom Takida farandes där och gjorde entré. Fräsigt!



Ja nu har Idha o jag sminkat oss så vi känner oss redo, tror vi ;)



Hoppas vi ses på området då!
Dead by april
Unit
Takida
!!!



Nu kör vi! Ska bli skoj!
Tjing på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0