14/8: Festivalen!

Vilken kväll! Va härligt det var! Ljungarocken! Längtar redan tills nästa år. För självklart hoppas vi på en fortsättning på detta evenemang. Tusen Tack säger jag till Takida som ordnat detta! Himla bra!

Och våran lilla hemlis blev jättebra oxå! Unit hade ju snackat med mej om att göra nåt showliknande av deras framträdande. Det var ju ett tag sen de spelade nu...åren går. Men efter mycket om och men så beslöts det att de ville vi skulle rocka lös med dem och hjälpa till med gitarrbyten och så. Vi var jättepirriga innan men väl på scenen så var det bara skoj tyckte vi! Grabbarna är så härliga. Skitkul kväll blev det!

Här är vi på väg! Tur Em har vänner med körkort! Passande såna här kvällar. :)


Idha & jag!



Dead by April var igång när det riggades på scenen bredvid för Unit o oss. Kul att se dem. Även om jag endast gillar några låtar.




Det är ju inte varje dag man går på konsert med sånt här runt halsen ;) Himla skoj!



Och nu vill sej det inte med att ladda upp fler bilder av nån anledning, så jag säger hej och på återseende imorron!
Konstaterar att jag haft en väldigt trevlig helg!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0