15/8: Festivalen del 2!

Nu sitter jag i mörkret ute på my lovely veranda ;) Tycker det är lite mysigt! Idha har just varit här så vi har bytt lite bilder med varandra sen i lördags. Vi är så glada för allt positivt vi fått höra från höger o vänster ang festivalen. Och nåt som var jäkligt kul, en kille, sångare i ett berömt band tyckte vi var skithäftiga. Tänk att få göra nåt riktigt, alltså nån häftig dans till nån sån rocklåt...! Till hans band, nån gång.. ! :) 

Här lite mera bilder då!

Vi är på väg ner till Ljungaverk.



Här sitter vi och väntar innan alla prylar ska på scenen.





Haha.. och det här med att gå på toaletten, i denna utstyrsel.. ingen lek säger jag bara.


Passade på att ta mej en festivalklubba.


Och en massa klädombyten och hårspraysmoln senare:


Redo för show!


Me in action!


Bollis och Lusen som förevigade kvällen. (Micke & Leif)


Jag framför gömda Örjan och bakom brodern Jonny.


Här är vi alla, plus Corroded-Jens som hoppade in på sång en sväng, kul!!


En härlig gruppkram och bild avslutade det hela. Tack Unit!!!!!
Jonny, Håkan, jag, Leif, Micke, Örjan o Idha.


När vi hade skjutit konfetti-raketer och tackat pubilken så var det dags att byta om, springa ut till nära o kära, för att sen inta öltältet en sväng. Inhandla cider o öl och sen ut och kolla på TAKIDA




De är så jäkla bra! Gillar verkligen alla deras låtar. Synd om stackars Robban som var hur hes som helst, men ändå fixade han det galant tycker jag. Ett jädra röj på dem, och vilken ljusshow!


Här är vi mitt i vimlet. (krånglandes med en överförfriskad äldre herre..knuffades lite..)


Lite bilder från vimlet.









Dead by April.


En himla rolig helg blev det! Kraam på dej Idha!


Oj va mycke bilder! Håll tillgodo! 

Här hemma på markplans-fronten går det framåt oxå. Så kul! Längtar sååå tills den går att inviga. Då ska skumpan fram! 

Ska snart fara o hämta hem min kära så jag stänger ner bloggen för ikväll nu. Och det är verkligen svart ute nu. Med en härlig luft, 16 grader och alldeles ljumt i luften. Mysigt!

TACK TAKIDA för Ljungarocken! 
 




 

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

de ser ut som ni hade kul :D

2011-08-16 @ 15:08:15
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0