24/8: Tidigt är det..

Ja igår när jag suttit i soffan med la familia o ätit god ananaspaj, druckit kaffe o tittat på Fångarna på fortet, så sa jag lite slött: nä jag tror jag går o lägger mej nu ja. Varpå Em svarade: jomen det ska jag med nu, vi ska ju upp tidigt imorrn.

...........Hade helt glömt det. Att det var dags nu för tidiga mornar igen. Kände att jag nästan sprang till sängen och tvingade mej att somna snabbt som attan. Och ja, jag är trött nu. Gäsp gäsp.. Men jag kämpar på!

Hörs sen, och då kommer receptet på pajen. Vet ju några som undrar ;)

Kommentarer
Postat av: f

haha tkr det är bättre än socker, ^^

2011-08-24 @ 07:09:17
URL: http://^feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0