16/12: Guldhits!

Ingen rast ingen ro.
Vill egentligen ligga under filten hemma i soffan nu. Men jag sitter backstage och peppar inför showen.
Dags igen! :-)

Känns kul ändå att vara med de två sista innan jul. Men pirrigt. Fullt upp på jobbet och stora tröttan slog till vid 15-tiden. Sen ett strul som gjorde att jag blev kvar längre än tänkt. Skynda hem, leta kläder. Slänga sej in i bilen, hann möta U i dörren. Emmi for till pappsen.

På vägen hit.. var är mina dansskor? Var är min ena kjol? Panik i magen. Men kläderna fanns här. Hoppas allt funkar nu bara. Känner mej ringrostig som tusan.

Julbord är det oxå. Ska bli gott att smaka på det senare. Inte ätit nån middag.. Bra där Malin..

Men, nu kör vi! Snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0