26/12: Pust..

Det är nu nummer 181, och på min lapp står det 250..
Jag är inne på Telias butik i Birsta och det verkar som alla andra oxå vill vara här nu. Men men.. Ska fixa nytt simkort till Ta. Hon o Na fick telefoner i julklapp och ena vill inte funka. Håller tummarna nu att det löser sej snabbt.

Galet mycket folk här. Fy attan. Jag vill bara fara hem igen. Längtar tills ikväll då det blir träff med trevliga brudar! Synd man inte är ledig imorrn bara. Blir till att ta det lugnt.

Apropå det, vart är du Ti??

Ja nu har numren stannat på 187.. Trevligt detta..

Storm var det inatt oxå. Ingen blåst i vanlig ordning, utan full storm. Träd låg lite här o var vid vägen. Hoppas ingen kommit till skada bara. Strömavbrott har det varit, och det får man ju förstå efter detta. Huga! Mina kollegor på Härjeåns har fullt upp nu.

Nä men tror jag sätter mej här på golvet ett tag. Titta på folk är ju skoj.
Hungrig oxå. Synd ingen säljer korv med bröd här nu, skulle gjort sej en hacka :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0