31/12: Sista..

Årets sista dag är nu här. Och jag kom just ut från jobbet. Har fixat med en del jag inte hunnit med. Känns bra. Andra jobbar oxå för fullt för att folk ska få igång elen så fort det bara går.

Lider med er som är strömlösa ännu. Och tycker alla kollegor gör ett superbra jobb, på alla plan för att verkligen göra allt.

Nu ska jag hemåt och börja dona med nyårs maten. Ska bli trevligt! Och gott!

Gott slut och Gott Nytt År vill jag önska er alla fina läsare! Hoppas att ni vill följa med mej in 2012 oxå!
Kramen på er!


Kommentarer
Postat av: Medina

vad söt du är! :D



Ps. Visst är det skönt med lite omväxling? Var gärna med och tävla om en ny och fräsch bloggdesign till din blogg! Kika in vetja! Kram!

2012-01-08 @ 19:40:45
URL: http://closestroaddogz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0