9/12: Hipp hipp hurra för Emelie idag!

Grattis till min älskade dotter säger jag idag!

Hon började fira direkt efter tolvslaget här så det blir en låång dag :-)

Kidsen roar sej med roligt folk på stället Grabbarna Grus. Kändisbloggare har de blivit tjenis med oxå ;-)
Paow.se

Det är fortfarande galet varmt och fuktigt här och bra internet är det ont om. Får lägga in massa i efterskott sen istället.

Frulle här nu och sen tar vi nog en tuktuk till Karon stranden. Känns som U och jag är mer än nöjd på Patong..

Allt är bra iaf, och nu har vi haft ett varsitt dygn med semestermage U och jag. Bläk. Hoppas kidsen slipper. De är bara sega och tunga i huvudet av andra orsaker ;-)

Vi höres, ha det gott!

Jo förresten, känns väldigt konstigt här när man ser pyntade julgranar lite här o var. Inte direkt julkänsla i värmen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0