Gud va glad jag är!

Hej igen! Gud va glad jag är att vi har bytt hotell. Tusen gånger bättre! Nu bor vi på Rcb Patong hotel. Pool på taket och vi bor på sjätte våningen. Mitt i smeten, men tipp topp. :-)

Blev stranden där vi njöt av havet igen. Sen på vägen hem så tog vi fotmassage. Alla utom Ti som låg kvar på rummet och mådde kyvens. Det var så himla skönt! Lite skoj att det är fotmassage och vi får på benen och nacken oxå.

Efter det valde vi massage på rygg o nacke, som blev på benen med :-)
Hon som masserade mej var den bästa jag haft hittills. Hon var verkligen duktig.

Sitter och väntar på en köttbit nu på fin resturang. Ska bli mums!

Längtar inte hem nu.. men hoppas allt är bra hemma med våra kissar som mor o far tar hand om :-)
Tjing på er!

(bilder kommer senare..funkar inte nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0