14/2: Alla hjärtans dan!

Har krånglat med datan nu. Suck. Skulle lägga in dagens foto men kameran ville inte det. Elle rättare sagt, datan ville inte hitta nån kamera. Jag ville lägga in en Jättefin bild på gröna blad från en vacker bukett blommor jag fick idag av min kära sambo! Jag blev så himla glad! Han överraskade mej på jobbet med dem, och sen lunchade vi tillsammans. Mysigt! Jag får lägga in den bilden imorrn istället men gaah...va less jag blir när det inte funkar. Nu ska jag hoppa i säng här. Och hålla tummarna att min söta dotter inte blir sämre i förkylningen. Visst ja, ville ju lägga in ett inlägg med bild ang hur vissa fotar sej själv. Jag tycker bara det ser för löjligt ut. Men..det får ni se imorrn :-) Kramen på alla hjärtans dagen och Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0